Employer Branding je téma, kterému se v posledních letech dostává stále větší pozornosti. Největší rozmach přišel s extrémně nízkou nezaměstnaností, kdy si firmy uvědomily, že jestli chtějí získat volné lidi, bude potřeba víc než jen vyvěsit inzerát na volné pozice. Dnes jsme v situaci, kdy v podstatě každá firma s potenciálními kandidáty komunikuje. A většinou komunikuje stylem „Pojď k nám, je tady skvělá parta přátel a ta nejlepší firemní kultura“...
O důvodech, proč je tento styl nefunkční, a především o tom, jak tvořit komunikaci, která zaujme, se budeme bavit s Markem Štěpánem a Lukášem Urbánkem.
V seriálu Culture Case Studies si povídáme o tématech týkajících se podnikové kultury optikou konkrétní osobní zkušenosti. Prostor bude i na zodpovězení diváckých dotazů a na následnou diskuzi.
Fotografie od uživatele Engin Akyurt ze služby Pexels